onsdag den 1. december 2010

Blogchallenge dag 1

Dagens udfordring:
 *Et billede af dig selv taget for nyligt og fem tilfældige facts om dig selv*
  • Dengang tilbage i firserne hvor alle så Top Gun forelskede alle mine veninder sig i Tom Cruise....jeg ville bare være jagerpilot. Højde, køn, dårlige øjne, tendens til køresyge og højdeskræk har dog (foreløbigt) sat en stopper for den drøm.
  •  Man kan ikke komme på besøg hos mig uden at gå hjem med mindst tre bøger under armen.Jeg er en inkarneret læsehest med en meget høj læsehastighed.(En hobby der dog er sat ret meget på standby. Lørdag i sofaen med god bog og to små børn er bare ikke kompatibelt)
  • Jeg er begyndt at være sådan en der råber af folk, der ikke har deres hund i snor/kører dårligt/ikke tager hensyn. Hæmninger ryger åbenbart ud sammen med moderkagen.
  • Jeg har engang tabt en brosten ned i hovedet på min lillesøster(Det var et uheld. Jeg sværger!) 
  • Jeg er ekstremt sensitiv over for lugte og min egen private form for helvede var at dele stillekupeen på 1-klasse med en meget ildelugtende mand, der rituelt indsmurte sine hænder i den mest stinkende parfumerede rosensalve ca. hvert 5 minut - hele vejen fra Århus til København!
Og så lige et billede - taget for to uger siden i Central Park, New York

Ingen kommentarer:

Send en kommentar