onsdag den 8. december 2010

Blogchallenge dag 7 og 8

Gårsdagens udfordring var et billede af mig og min bedste ven. Var et kort øjeblik fristet til at tage et billede af mig og mit Visa.....men det er ikke en særlig trofast ven og jeg udnytter det groft.
Min router til husets trådløse net er også en ganske god ven.
Aj, spøg til side. Jeg har grublet lidt og min allerallerbedste ven er Mads, min kæreste gennem [tæller lige hurtigt her] 14 år(Ja, totalt corny, det ved jeg godt. Og ja, vi er også gift, men 'mand' lyder bare så gammelt-agtigt. Og ja, jeg valgte ham delvist udfra at jeg faktisk kan finde et billede af ham og mig - det står anderledes slemt til med billeder af mig og veninderne)

Dagens challenge er til gengæld nemmere at komme udenom. Jeg skal nemlig beskrive mine mål og gøremål for denne måned -og hvorfor.
Målet med denne måned kan kort opsummeres i: Tage tre kilo på. score en masse gaver, give en masse gaver og forsøge at lade være med at slå nogen ihjel.
Hvorfor?....den tror jeg bare at jeg lader stå lidt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar